    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Date: Wed, 5 Feb 2003 16:25:53 +0100

    fart <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Dla ćwierćetatowca i tak powinniśmy liczyć po staremu 7,75 %

    A z czego to wynika,bo jakoś nie wyczytałem tego nigdzie.Przyznam się że
    mało czytałem.

    > przynajmniej podstawowych możliwości przy wykonywaniu nim deklaracji.

    Podstawowe właśnie masz.

    > Jacku chyba zgodzisz sie, że wprowadzając dane pracownika i
    równocześnie
    > jego wymiar czasu pracy (np. 1/1, 1/2, 1/4) na drukach ZUS-ZUA, dane te
    > są w bazie danych Płatnika.

    Ano są.

    > Jak wyrejestrowujesz pracownika, niestety musisz podać jedo dane
    jeszcze
    > raz. Ten debilny program tego nie podpowie i nie wstawi.

    A tego to nie wiedziałłem.Z ciekawości sprawdzę.

    > Po dwóch latach, jak Prokomowi dupe trułem, umożliwili nam na
    korzystanie
    > z zasobów bazy pod względem imion, nazwisk i nrów identyfikacyjnych bez
    > przepisywania.
    > Przepisywanie ich ciągłe powodować mogło błędy.

    Słuszna uwaga.

    > I dalej uważasz że to nadpodziw dobry program.

    A czy ja napisałem że nadpodziw dobry i wychwalam go pod niebiosa?
    .>.... Tyś chyba na liczydle do tej pory liczył

    Zdziwisz się ,ale nie.Ja mam po prostu program kadrowo-płacowy,który
    eksportuje mi gotowe papiery,a płatnik pełni rolę "serwera wydruku"

    > Wy grzeczni, kulturalni ludzie już niestety jesteście na wymarciu .....
    > czekanie potulne na zmiany już nie skutkuje. Kto siedzi cicho,
    grzecznie i
    > czeka na srawiedliwy wyrok, ten zawsze w dupe dostaje.
    > Trzeda drzeć morde aż ktoś zdziwiony przyzna Wam racje i zapyta,
    dlaczego
    > wcześniej nikt mu o sytuacji nie powiedział, po czym dostaniecie jedną
    > czwartą z tego co Wam się należy ale to i tak będzie więcej niż
    poprzednie

    Tu masz dużo racji, i podobne zasady ja stosuję,tylko w trochę inny
    sposób,i nie wymagam od producenta kuchenki gazowej,aby także prała i
    służyła jako środek lokomocji,bo mam takie widzimisię.Ty zaś chcesz aby
    Płatnik pełnił dziesiątki funkcji do których nie był przewidziany.Być
    może w wersji XYZ tak się stanie,ale nie można mieć pretensji do
    wielbłąda,że jest garbaty.

    pozdrawiam

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet