  • Data: 2003-10-16 17:18:37
    Temat: Re: Płatnik do jasnej ciasnej
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No a mi doradzili na infolini, żeby zmienic z sql na acces.
    Przy zmianie to raczej uważaj, bo sql to jakos wolno chodzi. A i baza lubi
    się Wyłączyć niewiadomo dlaczego.
    Na pytanie jak robic kopie nie umieli odpowiedzieć. No i tak doradzili. Ktos
    mówił o łatce do programu. A skąd wiecie, że wam się wgrała? Bo nie zawsze
    się udaje. Na pytanie na infolini co zrobić jak się łatka nie wgrała poadła
    odpowiedź: " nic nie da się zrobić".
    Ja też mam sdi i mam ten sam problem co Maddy. Zauważyłem, że jak wysyłam
    zaraz po włączeniu programu to idzie bez problemu, ale jak wysyłam po
    przygotowaniu (bez wyjścia z płatnika) to prawie nigdy się nie udaje wysłac.
    Na infolini wiedzą, że jest taki problem. Nie znają rozwiązania.

    --
    PawełJ