  • Data: 2004-06-21 22:12:32
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 21. czerwca 2004 10:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Jano:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał

    > sobie
    >
    > No Panie Tristanie ;)
    > Haslo bazy w postaci zakodowanej jest trzymane w rejestrach -

    No i?

    > przecież jak
    > odpalasz płatnika to nie podajesz hasła więc skądś je musi brać.

    No. Z Rejestru Windows. A przedpiszca wspominał coś o pani imieniem Windoza,
    która być może również posiada osobiste notatki, zwane ze staropolska
    rejestrem.

    > A w notesie to raczej administrator powinien je mieć.

    Nie chce mi się. I tak zgubię. A ona jest porządna :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)