  • 1. Data: 2003-12-04 11:27:07
    Temat: Platnik - wydruk roboczy
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    jestem nowy
    chcialem wydrukowac ZUS ZFA i ZZA co by im wyslac w kopercie ale mam
    dostepny tylko wydruk roboczy. czytalem ze pozostale 2 rodz. wydrukow sa
    dostepne po wyslaniu formularzy z uzyciem teletransmisji, o so chosi?!

  • 2. Data: 2003-12-04 11:39:08
    Temat: Re: Platnik - wydruk roboczy
    Od: "ata" <a...@r...pl>

> [...]
    > dostepny tylko wydruk roboczy. czytalem ze pozostale 2 rodz. wydrukow sa
    > dostepne po wyslaniu formularzy z uzyciem teletransmisji, o so chosi?!
    jesli nie wysylasz droga elektroniczna wejdz do
    przekaz
    ustawienia przekazu elektronicznego
    metoda przekazu
    zaznacz wydruk
    i jak zrobisz dokumenty wyslij je a wydrukuja sie dobrze

    Ata

  • 3. Data: 2003-12-04 11:39:34
    Od: "ata" <a...@r...pl>

  • 4. Data: 2003-12-04 11:50:13
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > chcialem wydrukowac ZUS ZFA i ZZA co by im wyslac w kopercie ale mam
    > dostepny tylko wydruk roboczy. czytalem ze pozostale 2 rodz. wydrukow sa
    > dostepne po wyslaniu formularzy z uzyciem teletransmisji, o so chosi?!

    Chodzi o to, ze teraz - jesli nie korzystasz z teletransmisji, to zeby
    wydrukowac wydruk nie-roboczy nalezy przeprowadzic swego rodzaju symulacje
    teletransmisji - po prostu taka teletransmisja na twardzielu, czyli - jak
    mawiaja prawnicy "reductio ab absurdum"

  • 5. Data: 2003-12-04 12:39:36
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@g...pl>

    0 801 346 002 infolinia - polecam!

  • 6. Data: 2003-12-04 15:38:07
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

> [...]
    > dostepny tylko wydruk roboczy. czytalem ze pozostale 2 rodz. wydrukow sa
    > dostepne po wyslaniu formularzy z uzyciem teletransmisji, o so chosi?!

    Oczywiście szanując zdania wyżej piszących, z tego co mi wiadomo - należy z
    DOKUMENTÓW (lub choćby nawet z jednego dokumentu) utworzyć ZESTAW, a wtedy
    każdy z dokumentów z ZESTAWU można wydrukować bez tego feralnego napisu
    ROBOCZY.

    Tomek

  • 7. Data: 2003-12-04 15:41:42
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > każdy z dokumentów z ZESTAWU można wydrukować bez tego feralnego napisu
    Takie były założenia programu. Ale nie zawsze to działa...

    --
    PawełJ

  • 8. Data: 2003-12-04 22:30:43
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

> [...]
    > metoda przekazu
    > zaznacz wydruk
    > i jak zrobisz dokumenty wyslij je a wydrukuja sie dobrze

    dzieki, teraz dziala

  • 9. Data: 2003-12-05 11:35:50
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    modina wrote:

> [...]
    > każdy z dokumentów z ZESTAWU można wydrukować bez tego feralnego napisu

    Zestaw nalezy nastepnie WYSLAC uprzednio ustawiajac
    opcje wysylania...jako WYDRUK..

    Boguslaw

  • 10. Data: 2003-12-06 08:40:56
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Zestaw nalezy nastepnie WYSLAC uprzednio ustawiajac
    > opcje wysylania...jako WYDRUK..

    Chyba niekoniecznie.
    Wystarczy kliknąć dwukrotnie dany dokument w ZESTAWIE i kliknąć ikonkę
    drukarki.
    Osobiście drukuję wszystkie dokumenty w ten sposób jeszcze przed wysyłką po
    to, by na ich odwrocie wydrukować po przekazaniu elektronicznym
    potwierdzenia wysyłki.

    Tomek