  • 1. Data: 2003-12-04 09:39:55
    Temat: Rachunek za kilka miesięcy lekcji
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

    Bardzo przepraszam za powtórkę, ale mój poprzedni post przeszedł bez odzewu,
    więc pozwoliłem sobie poprosić o pomoc raz jeszcze :)

    Sytuacja wygląda tak: uczę osobę angielskiego przez powiedzmy 3 miesiące
    (powiedzmy, że około 40 godzin lekcji). Na koniec wystawiam rachunek.
    Czy zatem przez całe trzy miesiące wpisuję każdą lekcję do KPiR zostawiając
    miejsce na późniejsze wpisanie numeru rachunku?
    Czy zatem wiele pojedynczych wpisów w książce może mieć ten sam numer
    rachunku?
    Co robić jeżeli np. systematycznie wpisuję lekcje wg. ewidencji sprzedaży
    nieudokumentowanej, a po jakimś czasie uczeń prosi o rachunek za wszystkie
    lekcje (często ktoś budzi się z taką prośbą po jakimś czasie, kiedy nagle
    okazuje się, że potrzebny mu rachunek, a ja mam już wszystko ładnie
    zaksięgowane :))?
    Czy przychód za ten rachunek wykazuję jednorazowo (w dniu wystawienia
    rachunku) czy też systematycznie (pieniądze otrzymuję po każdej lekcji)?

    Bardzo proszę o pomoc, bo trochę wątpliwości się nazbierało i obawiam się że
    znowu wyjdzie, że coś do tej pory robiłem źle :). A może ktoś prowadzi
    podobną działalność i moglibyśmy wymienić się doświadczeniami?

    Pozdrawiam,

    Maciek
    c...@w...pl

  • 2. Data: 2003-12-04 23:38:12
    Temat: Re: Rachunek za kilka miesięcy lekcji
    Od: "Maciek" <c...@w...pl>

    Czy naprawdę nikt nie mógłby pomóc? To dla mnie naprawdę bardzo ważne. Z
    góry dziękuję.