  • 1. Data: 2003-12-04 09:57:09
    Temat: Stwierdzenie nadplaty a odsetki
    Od: "MateuszK" <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam takie pytanie - US zakwestionowal mi w 2001 roku prawo do odliczenia
    wydatkow w ramach ulgi remontowej w nowym mieszkaniu. Niedawno natomiast
    (kierujac sie nowa wykladnia MF) zwrocilem sie o stwierdzenie nadplaty i US
    zgodzil sie z moja interpretacja i chce mi zrocici pieniadze. Wlasciwe
    pytanie brzmi - czy naleza mi sie odsetki od tej sumy? na jakiej
    podstawie? - oraz czy mam skladac osobne podanie o zwrot ew odsetek czy moze
    zwroca mi te odsetki sami?
    goolgam i na razie nic nie wygoglalem wiec sie pytam....

    pozdrowienia
    Mateusz

  • 2. Data: 2003-12-04 12:50:02
    Temat: Re: Stwierdzenie nadplaty a odsetki
    Od: TERESA <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwroca mi te odsetki sami?
    > goolgam i na razie nic nie wygoglalem wiec sie pytam....

    OCZYWIŚCIE TAK ZGODNIE Z PRZEPISAMI ORDYNACJI PODATKOWEJ
    BYŁAM W TAKIEJ SAMEJ SYTUACJI I BEZ PISANIA DODATKOWEGO PISMA US ZOBOWIAZANY JEST
    TOBIE DO ZWROTU WRAZ Z ODSETKAMI

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>