  • 1. Data: 2003-12-04 09:44:29
    Temat: pytanko
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Zwracam sie do grupowiczów z nastepujacym problemem.
    W tym roku malzenstwa moga rozliczac sie jeszcze wspolnie:)
    W zwiazku z tym mam pytanie czy moga razem rozliczyc sie malzonkowie
    zameldowani w dwoch roznych miastach?
    I gdzie powinni skladac rozliczenie?
    Dziekuje bardzo

  • 2. Data: 2003-12-04 13:20:17
    Temat: Odp: pytanko
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik Fumfol <f...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bqmvk5$da1$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Dziekuje bardzo
    > składacie do US wg zamieszkanai jednego małzonka, a do US wg zamieszkania
    drugiego małzonka składacie oświadczenie , że taki a taki Pit został złozony
    w taki a taki US / wiadomo podac NIP-y, rodzaj Pit, datę złożenia/
    pozdrawiam Renia