    From: "yba" <y...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnosc prywatna karta za f-re...
    Date: Tue, 18 Mar 2003 13:18:43 +0100

    "Jakub Jewuła" :
    > Bede kupowal sprzet (ŚT) w USA (przez siec).
    > Chcialbym zaplacic karta, niestety karte "wypukla"
    > mam tylko prywatnie. Czy moge zaplacic ta karta?
    > Sprzet bedzie oficjalnie importowany, cena okolo 3500 USD.
    >
    > Firma jednosobowa - osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc...

    Ja tez juz pytalem o podobna sprawe i nic.
    Place prywatna karta kredytowa - wypukla, za zakupy dla firmy (paliwo,
    materiały biurowe i inne), które są "kup".
    Nastepnie splacam karte kredytowa z konta firmowego. Takze za zakupy
    prywatne, ktore nie sa "kup".

    Czy tego prawo zabrania?

    Ciekawe jest jeszcze to, ze kupujac za pomoca karty kredytowej naprade place
    po ok. miesiacu, kiedy splacam karte. Jak sie to ma do przepisu, ze w "kup"
    ida rzeczy "zaplacone"?

    pzdr
    ---
    yba