  • Data: 2003-03-10 09:55:38
    Temat: Re: Po 1 miesiącu działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Mar 2003, yba wrote:
    [...]
    >+ > - czy masz REGON na pieczątce, o ile masz pieczątkę ?
    >+ mam, mam REGON - a jakie to ma znaczenie? (bo moze czegos nie wiem)

    Jedna z pułapek.
    Istnieje powszechnie ignorowany przpis, że jeśli masz pieczątki
    to musisz mieć pieczątkę "co celów urzędowych" która ma mieć
    REGON w treści :)
    Podstawę (nr art. z ustawy o statystyce publicznej) ostatnio ktoś
    przypominał na *.prawo :)
    Ale skoro masz 2:0 w omijaniu pułapek - to dobrze ci idzie :)
    Masz remanent początkowy wpisany do KPiR ? (inny taki "drobiazg")

    >+ > -...[kilkadziesiąt innych pułapek znajdziesz
    >+ > w owych 715 wątkach :(...]
    >+ czytam, czytam

    Ano. Niestety, jest tego....

    pzdr, Gotfryd