  • Data: 2002-10-28 10:16:57
    Temat: Re: Początek DG - dochód zwolniny z podatku
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:apj0vk$mnk$1@news2.ipartners.pl...
    > Cześć.
    > Założyłem działalność.
    > Dodatkowo pracuję na etacie.
    > Czy to prawda,że do kwoty dochodu z DG coś koło 2500 zł nie muszę płacić
    > podatku?

    Jeżeli zarabiasz powyżej najniższego wynagrodzenia to: prawda. W miejscu
    pracy etatowej należy zgłosić, żeby nie potrącali ci kwoty wolnej od podatku
    przy naliczaniu comiesięcznej wypłaty.

    > Jak wygląda sprawa rozliczania się z US?

    Składasz comiesięczną DRA i płacisz tylko zdrowotne

    > Czy rozliczając się za ten rok muszę połączyć dochody z etatu i DG.

    Musisz

    > Czy mogę rozliczać się wspólnie z małżonką?

    Tak, jeżeli masz żonę dłużej niż rok ;-))) ale oczywiście wspólnie dopiero w
    zeznaniu rocznym.

    > Karol

    Pozdrowiska
    Szczepan