  • Data: 2004-04-13 18:38:10
    Temat: Re: Początki z płatnikiem
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aplikacje NFZ-tu to bułka z masłem... ;)
    > Porozmawiaj z tymi co pracują z programem PFRON-offline :)))
    No jednak wolę pfron niż nfz.
    A do RyszardaG. Wiesz co? Miałem zainstalowanego płatnika 6.01 na czystym
    windowsie i też nie odbierał potwierdzeń. No czasami odbierał tak jak
    piszesz. Więc to nie wina programów. On nie znajduje serwera a właściwie to
    nawet go nie próbuje szukac tylko wywala błąd.

    --
    PawełJ