  • Data: 2004-05-04 18:07:20
    Temat: Re: Podatek VAT od paliwa cd.
    Od: Andrzej Popowski <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 04 May 2004 13:11:41 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> pisze:

    >Poprawione???
    >W dokumentach sie nic nie poprawia.

    W dowodzie rejestracyjnym jest rubryka "adnotacje urzędowe". Tam
    Urzędu Miejski wpisał zmianę.

    >A tak a propos - jak to możliwe że wydano dowód rejestracyjny niezgodny
    >ze świadectwem homologacji? Na jakiej podstawie wydano dowód?

    Dowód jest zgodny. Po zarejestrowaniu samochodu zrobiłem modyfikację,
    na którą pozwalały przepisy. Czli przeróbka, opis rzeczoznawcy,
    badania techniczne i adnotacja urzędu na podstawie dokumentów.

    >Jeżeli w homologacji jest inna liczba osób niz w dowodzie to nalezy
    >sprostować tą informację niezwlocznie po zauważeniu błędu.

    Nie ma błędu :-)

    Tylko jak z VAT?

    --
    Pozdrowienia