  • 1. Data: 2010-01-15 07:18:01
    Temat: Podatek liniowy czy skala podatkowa
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl>

    Pozdrawiam wszystkich,

    proszę o pomoc z waszej strony na temat wyboru opodatkowania na 2010 r.

    chodzi mi o podatek liniowy lub zwykłą skalę podatkową. W chwili obecnej
    jestem na skali podatkowej ale moja księgowa sugeruje abym przeszedł na
    podatek liniowy

    Dochody osiągane z DG są różne - działalność doradcza (nie
    przedstawiciel handlowy i nie ubezpieczenia lub coś pokrewnego)
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-01-15 07:34:56
    Temat: Re: Podatek liniowy czy skala podatkowa
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Sty, 08:18, "haccp-polska.pl" <i...@h...pl> wrote:
    > Pozdrawiam wszystkich,
    >
    > proszę o pomoc z waszej strony na temat wyboru opodatkowania na 2010 r.

    Lepiej wyrejestruj działalność, bo jeśli tak precyzyjnie ją
    prowadzisz, jak zadajesz pytania, to tylko kłopotów sobie narobisz :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-01-15 07:51:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-15 08:18, haccp-polska.pl wrote:
> [...]
    >
    > Dochody osiągane z DG są różne - działalność doradcza (nie
    > przedstawiciel handlowy i nie ubezpieczenia lub coś pokrewnego)

    Jakby to powiedzieć ...

    Przejdź albo .... nie przechodź

    Zależy od między innymi Twoich dochodów oraz pierdylionów innych rzeczy
    (np. czy chcesz rozliczać się wspólnie z żoną / dzieckiem, etc.).

    Piotrek

  • 4. Data: 2010-01-15 07:52:59
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-15 08:18, haccp-polska.pl wrote:
> [...]
    >
    > Dochody osiągane z DG są różne - działalność doradcza (nie
    > przedstawiciel handlowy i nie ubezpieczenia lub coś pokrewnego)

    Zależy to od między innymi od Twoich dochodów oraz pierdylionów innych

  • 5. Data: 2010-01-15 08:20:09
    Od: Asen <a...@g...com>

    Kawaler czy żonaty?
    Dzieci czy bez.

    Ustalenie czy podatek liniowy czy zasady ogólne jest dosyć prosta.
    Dochód do 85-95 tys. samotnego lub 170-190 tys. małżonka, który może
    się rozliczyć z żoną to ZASADY OGÓLNE. Dzieci jeszcze podnoszą ten
    przedział. Im wyżej tym bliżej do PODATKU LINIOWEGO.