  • Data: 2013-08-27 22:59:50
    Temat: Re: Podatek od darowizny - wytłumaczcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Najwyraźniej, o ile nie była złożona wcześniej.
    > Było, chyba w tym roku: skorzystanie ze zwolnienia (*innego* zwolnienia
    > niż limit kwotowy) "czyści" sumę dla limitu,

    a gdzie to jest zapisane w ustawie?

    > więc jeśliby darczyńca
    > zgłosił wcześniejsze darowizny, dla kolejnej limit startuje od zera.

    no wlasnie tez z tym mialem problem

    bo np taka sytuacja.

    darowizna 100 tys zl i druk sd-z2

    a nastepnie darowizna 1000 zl i nie chce mi sie składać sd-z2.
    to jak liczyc podatek? od 1000 zl czy od 101 tys zlotych.

    ja nie widze tego zwalniania w art 9.

    jakby patrzac tylko na art 9 sd-z2 nalezałoby składać az darowizna 100
    tys zniknie z "pola widzenia".