  • Data: 2008-01-03 13:23:27
    Temat: Re: Podatek od dochodu
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracuje na etacie panstwowym i dorywczo sprzedaje uzywane rzeczy na
    > Allegro.

    Co dla Ciebie znaczy używane?

    > Z tej sprzedazy osiagam sredni dochod miesieczny w skali roku
    > okolo 400 zł. Czy od tego trzeba placic podatek jesli tak to czy moge
    > to zrobic nie majac zarejstrowanej dzialalnosci gospodarczej?

    To znaczy kupujesz na własne potrzeby a po ponad pół roku sprzedajesz, tak?
    No i kupujesz bez zamiaru odsprzedaży? Czy jest inaczej? Podaj wiecej
    szczegółów.

    Mi się wydaje jednak, że Ty już prowadzisz niezgłoszona działalność
    gospodarczą polegajacą na skupowaniu i sprzedawaniu towarów. Jesli tak, to
    zapewne do zapłaty będą trzy podstawowe podatki: PIT, VAT, ZUS. Ale to mi
    sietylko wydaje, okaże sie jak podasz wiecej szczegółów.