  • Data: 2002-08-09 07:32:31
    Temat: Re: Podatek od dochodu
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Firma wypłaciła mi pieniądze natomiast nie odprowadziła zaliczka na poda
    tek
    > do mojego US.
    > Oczywiście tych wypłat nie umieściła na zaszłorocznym Pit 8b
    > W jaki sposób mogę domagać się zapłacenia podatku
    > Jest to dla mnie korzystniejsze ponieważ korzystam z ulgi i podatek odzy
    skam

    Proszę o skorygowanie jeżeli źle zrozumiałem:
    1.otrzymałeś wynagrodzenie w kwocie brutto bez potrącenia podatku
    2.chciałbyś teraz aby Ci potrącono podatek i wystawiono nowego Pita
    3.następnie chciałbyś złożyć skorygowane zeznanie roczne aby otrzymać zwrot
    potrąconego w punkcie 2 podatku
    4.do tej pory nie znalazłeś czasu aby zastanowić się nad sensem tej operacji

    Jeżeli dobrze rozpoznałem problem to moja rada jest taka:
    proponuje wykonać czynności z punktu 4