eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie) › Re: Podatek od odsetek od oszczedžyŹó˙ż:d°yŔů˙żnĘŹô˙ż
    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od odsetek od
    oszczedžyŹó˙ż:d°yŔů˙żnĘŹô˙ż
    Date: Wed, 8 May 2002 09:13:59 +0200

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@s...pik-net.pl> napisał w
    wiadomości news:GoldED.200205071920043500.roman@silesia.pik-net
    .pl...
    > W _każdym_ banku korzystanie z obcych bankomatów jest płatne. W przypadku
    kart

    Mam też konto w BSK... i wszystkie bankomaty bezprowizyjne

    > wypukłych (VISA Classic/Silver/Gold, MasterCard) korzystanie z _dowolnego_
    > bankomatu jest płatne.

    A ja mam też wypukłą Visa Gold mbank i z bankomatów Euronet bez prowizji

    > Po uwzględnieniu odsetek od depozytu???

    Różnica pomiedzy 8,35% w mbank, a 4,6% w PKO BP po opodatkowaniu nie jest
    powalająca.
    Ja na RORach nie trzymam astronomicznych kwot, a tylko takie na miesiąc
    typowego życia
    Nadwyzki mam m.in. w lokatach nagocjowanych czy funduszach inwestycyjnych

    > W PKO BP (ROR) masz płatne:
    > Oprocentowanie depozytów: 2.60% w skali roku...

    A ja widzę u siebie na ROR: 4,6% ...:-)

    > Jeszcze gorzej w przypadku działalności:

    A co mnie obchodzą odsetki na koncie firmowym
    Tam mi jest potrzebne szybkie potwierdzenie papierowe i kredyt oraz operacje
    walutowe.
    Jak mnie nie stać na zwykły bank to działalność czas zmienić na bardziej
    dochodową, albo ją zamknąć.