  • Data: 2002-12-30 21:27:36
    Temat: Re: Podatek od oszczednosci w dzialalnosci gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Dec 2002, Latet wrote:
    [...]
    >+ Mam nadzieje, ze tak samo jak na koncie prywatnym

    Jeszcze się optymizmu nie wyzbyłeś[1] ?? ;)

    >+ gdzie bank odprowadza za mnie podatek od odsetek i nie musze sie tym
    >+ martwic.....
    >+
    >+ Czyzby w przypadku konta firmowego bylo inaczej?

    Jest inaczej, doliczasz do dochodu jak każdy inny (dochód).
    Oczywiście na KPiR/PK odliczasz również koszty prowadzenia
    konta :), na ryczałcie płacisz ryczałt.
    FYI:
    1. Co poniektóre banki na liście operacji wyraźnie zaznaczają
    "odsetki x.yy, nie pobrano podatku dochodowego"
    2. Ja wpisuję przychód z odetek i wszystkie koszty (za
    prowadzenie, za przelewy...) łącznie w jednym wierszu
    KPiR - i jest tu więcej takich, nie marnuj papieru ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] stwierdzam poprawę: już ci księgowa nie powi...AUUU !
    Nie bij ! :)
    I dobrego Nowego Roku :)