    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od oszczednosci w dzialalnosci gospodarczej
    Date: Sat, 11 Jan 2003 19:18:54 +0100
    <aurtrg$q3o$1@news.tpi.pl> <ausi8i$cv7$1@news.onet.pl>
    <ausjts$9p4$1@news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <av43ni$fl7$2@news.tpi.pl>
    <P...@k...portezjan.zabrze.pl>
    <av9ttc$ada$1@news.tpi.pl>

    On Sun, 5 Jan 2003, pix wrote:

    >+ > >+ Tym niemniej pisałem o "dowodach opłat bankowych" zgodnie z p.13.4,
    >+ > >+ które same w sobie DW chyba raczej nie są.
    >+ >
    >+ > Jasne że nie - skoro wystawione przez bank dla mnie to
    >+ > bynajmniej nie "wewnętrzne". No, chyba że bank byłby mój ;> !
    >+
    >+ OK - więc ustaliliśmy, że to "dowód zewnętrzny".
    >+ Czy w takim razie może go upiększyć swym podpisem
    >+ podmiot, który go nie wystawił ?

    No dobra, zawsze można się przyczepić :] ! :)
    Powiedz mi czy na fakturach kontrahentów też się nie podpisujesz ? ;)

    [...]
    >+ > >+ > Ale Maddy rzekła - taki "zbędny" DW, jasno opisany, raczej
    [...]
    >+ Jeśli nazwiemy go ładnie "zbędnym" to tak.
    >+ Gorzej jeśli ktoś wymysli inne przymiotniki ;-)

    Prawda. Masz pomysł ??

    [...]
    >+ > Oczywiście chodzi *wyłącznie* o fakt wystawienia zbędnego
    >+ > DW, nawet jeśliby owo DW dokumentowało 100% wydatków
    >+ > w chwili kontroli :) - ale pod warunkiem że opis na DW
    >+ > jest jednoznaczny i zaksięgowanie jednorazowe :]
    >+
    >+ "Przepisy ust.4 stosuje się odpowiednio w przypadku stwierdzenia
    >+ braku zapisów lub błędnych zapisów dotyczących KUP"
    >+ Podsumowując - jakby się nie zrobiło i tak będzie źle, ale jakoś
    >+ zrobić trzeba ;-)

    Niestety. Nasi teoretycy od DG (mam na myśli tych "rządowych")
    powinni najpierw poterminować. Albo nie - pourzędować kwartał,
    po miesiącu: w biurze rachunkowym, w małej DG, w średniej DG.
    Wrr.... !
    [...]
    >+ > o *jakie* liczby chodzi (ułamkowe nie, skoro o latach mowa,
    >+ > a między całkowitymi i naturalnymi różnica jest, m.in.
    >+ > obejmująca zero :)).
    >+
    >+ Co do istnienia ułamkowych lat to nie byłbym taki pewny ;-)

    Ależ ja nie o ułamkowych: o *całkowitych* i *naturalnych* :)
    Oczywiście liczy się cały rok :)

    >+ pozd.Pix

    Wzajem ! - Gotfryd