    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od remanentu likwidacyjnego
    Date: Tue, 28 Apr 2009 19:51:17 +0200

    Dnia 28-04-2009 o 19:37:23 <m...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    > Z dniem 31 stycznia 2008 zlikwidowałam działalność gospodarczą. Teraz
    > w PIT za ubiegły rok
    > wykazuje 10% podatek od remanentu likwidacyjnego. Byłam pewna, że
    > termin zapłaty tego
    > podatku jest równy terminowi złożenia PIT za 2008 rok czyli 31
    > kwiecień 2009. Jednak właśnie
    > wyczytałam że kwota ta miała być wpłacona tak jak zaliczka na podatek
    > za ostatni miesiąc
    > wykonywania działaności czyli do 20 lutego 2008.
    > Jasna sprawa, że w tym wypadku musze wpłacić należną kwotę wraz z
> [...]

    ZTCP to to się tylko wpłacało i chyba składało remanent w terminie płatności
    ostatniej zaliczki, z wyjątkiem remanentu w grudniu, który z niewiadomych
    przyczyn ma swoje miejsce na PIT-36 (chyba został tam przez przypadek po likwidacji
    PIT-5/PIT-X).

    Więc jeśli powyżej mam rację, to teraz wypadałoby to zapłacić z odsetkami,
    złożyć remanent i czynny żal - może się upiecze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek