  • Data: 2004-02-18 11:59:38
    Temat: Re: Podatek od spadku w postaci mieszkania.
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    goliat wrote:

    > Zalozmy, ze syn jako jedyny spadkobierca dostaje w spadku wlasnosciowe
    > mieszkanie spoldzielcze po ostatnim z rodzicow. Czy i jaki placi podatek?

    Dostaje SPADEK a to jest spoldzielcze prawo wlasnosciowe do lokalu, oraz
    wszystko pozostale (w tym dlugi).

    Podatek placi sie wg skali od PODSTAWY, a dopdstawy ine wlicza sie pod
    pewnymi warynkami wartosci mieszkania (do 110 lub 120 ciagle mi sie myl
    m^2 jesli sie zamieszka w nim pponad 5 lat...

    Boguslaw