    From: "manio" <m...@u...rzeszow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od sprzedaży mieszkania
    Date: Wed, 12 Jun 2002 08:00:35 +0200

    Użytkownik "Janusz B." <j...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ae6mgf$qd4$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in
    >
    > wydaje mi sie, ze to jest aktualnie 2%.

    Tez mi sie wydaje, ze 2 % bo mieszkanie jest spoldzielcze wlasnosciowe (bez
    ksiegi wieczystej). Tak wiec chyba tylko bedzie taka oplata skarbowa i taksa
    notarialna i tyle (nie licze kosztu przyjecia do spoldzielni na czlonka).
    Wyliczylem, ze przy kwocie ok. 100 000 wyjdzie to ok. 3000 zl. Ale raczej te
    oplaty lapia mnie dopiero przy wlasciwej umowie notarialnej, czyli gdzies w
    styczniu 2003 r.?
    Nie mniej przekonuje mnie wasza propozycja: umowe przedwstepna Z PRAWEM
    WPROWADZENIA SIE. Czy wypada wymagac takze, aby w tej umowie bylo zawarte,
    iz gosc powinien mnie zameldowac, a sam sie wymeldowac oraz ze moge juz tam
    poczynic jakies remonty (musze przynajmniej wycyklinowac parkiety i
    pomalowac sciany)??? Czy raczej te sprawy juz pozostaja jako ustne
    ustalenia?

    --
    Z pozdrowieniami
    Manio