  • Data: 2015-03-12 20:31:21
    Temat: Re: Podatek od wynagrodzenia którego nie dostałem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Tak czy siak robisz z igły widły i niepotrzebnie sobie utrudniasz życie.

    Liwiusz,
    jak chcesz sovie robic wycieczki to mozesz, ale ja je bede ignorowal.
    Jesli chcesz dalej dyskutowac na temat, to prosze daruj sobie takie teksty.

    > Ale "przyjdź to ci dam" nie jest wypłaceniem wynagrodzenia.

    to zalezy czy przyszedlem i ci nie dal, czy nie przyszedles, a pienidze
    leza w kasie.
    Dowodem jak jest (pytanie czy dostepnym dla ciebie) bedzie np. jakas
    dokumentacja ksiegowa po stronie pracodawcy, ze pieniadze zostaly
    przekazane do kasy.

    > No, idąc twoim tokiem rozumowania, dokumentem na nieotrzymanie jest mój
    > PIT (skoro dokumentem na otrzymanie ma być PIT od pracodawcy).

    To jest dokument na otrzymanie tego co otrzymales, a nie na
    nieotrzymanie tego co w pit nie ma.