    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Mon, 23 Sep 2013 11:12:07 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Podatek od zamiany? Czy mają prawo?

    On Sun, 22 Sep 2013, cef wrote:

    > Niby dlaczego nie? Nie są rzeczą?

    Usiłuję się połapać w stronach argumentów, i mi wychodzi
    że "nie przejdą" oznacza, że nie są substytutem euro właśnie.

    > To może drewniane strugane małe pieski?

    Też nie stanowią "praw majątkowych".

    Oczywiście pozostaje w mocy zastrzeżenie o tym, czy da
    się dowieść że umowa była jedna (zamiana mieszkania na
    pieski) czy dwie (jedna strona chce mieszkania, druga
    chce piesków, ale umowy te nie są wzajemnie warunkowane).

    pzdr, Gotfryd