eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatki jako element stymulacyjny działalność małych i średnich firm. › Re: Podatki jako element stymulacyjny działalność małych i średnich firm.
    From: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatki jako element stymulacyjny działalność małych i średnich
    firm.
    Date: Mon, 8 Apr 2002 22:32:40 +0200

    > Poszukuje hipotez do pracy magisterskiej na temat "Podatki jako element
    > stymulacyjny działalność małych i średnich firm" jeśli ktoś jest
    > zorientowany i chciałby mi pomóc byłbym wdzięczny . Z góry dziękuje.

    Stymulująco to one działają chyba tylko na:
    - biura rachunkowe
    - firmy informatyczne, bo bez komputera praktycznie nie da się rozliczyć
    ZUSu i innych.
    Ze spostrzeżeń w swojej działalności mogę Ci powiedzieć, że wolałbym zająć
    się takim rozwijaniem programów, które ułatwiłoby prowadzenie interesów moim
    klientom, zamiast tracić czas na szybkozmienne przepisy.

    Niezależnie od tego napisz, jeśli chciałbyś, abym powiedział coś więcej na
    podstawie swoich doświadczeń. Może spróbujesz usystematyzować swoje pytania
    do firm jako ankietę?
    Pozdrawiam
    Krzysztof