  • Data: 2005-03-09 14:07:05
    Temat: Re: [Podatki] pytanie
    Od: "Hunter" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jeśli w rachunku była linia kredytowa? Jak przypisać wykorzystanie
    > kredytu do konkretnych transakcji? Według mnie odsetki są wówczas kosztem
    > uzyskania przychodu nie powiązanym z konkretnymi transkacjami

    data uruchomnienia kredytu, data zakupu akcji, data sprzedaży akcji, data
    spłaty lini kredytowej, data uruchomienia itd, itd. - z histori rachunku
    możesz to wszystko zestawić i udowodnić, że kupiłeś na kredyt... oczywiśie
    .. "kredyt na zakup pap. wart." (dobrze jaki taki zwrot jest w umowie ;) )

    jednak - polecał bym uzyskanie pisemnego potwierdzenia z US

    --
    Hunter

    Obowiązujący regulamin konkursu FUTFIGHTER
    znajduje się na stronie: www.futfighter.blo.pl