  • Data: 2003-07-04 10:00:55
    Temat: Re: Podpis - jeszcze raz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Jul 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+ > On Wed, 2 Jul 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
    >+ [..]
    >+ >>+ Numer juz zuzyty, dalsze faktury wystawione, nie da
    >+ >>+ sie chyba wiec takiej nieprzyjetej faktury skierowac do /dev/kosz.
    >+ >
    >+ > Towar czy usługa, zwrócony czy nie zwrócony ?
    >+
    >+ Usługa. I zamiast podpisania faktury -
    >+ - zwrot faktury plus wypowiedzenie umowy.

    Znaczy: formalnie umowa źle skontruowana (że można wypowiedzieć
    *po* wystawieniu płatności... Bywa.
    No to IMHO klops, "przepisowo" chyba nie da się nic zrobić.
    Zajrzyj do ustawy o VAT, coś tam było tak sformułowane że
    kiedyś NSA wysnuł wniosek że jak usługi nie było to VAT się
    nie należy - ale nie mam opisu o co poszło :(, a to jest
    krytyczne (co było powodem "nieuznania").
    Można jeszcze dwa razy sprawdzić czy to była faktura *na pewno*
    za właściwą usługę.... a nie jakiś towar ;>

    pozdrowienia, Gotfryd