  • 51. Data: 2004-05-15 21:11:29
    Temat: Re: Podpis na F-VAT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 15 May 2004 22:47:01 +0200, w <c85vad$kl1$1@inews.gazeta.pl>, "gasper"
    <g...@p...com> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > proste
    >
    > widzisz, dla niektórych jest łatwiej podrobić pieczątke niż uruchomić
    > komputer i notepada :-)

    Sugerujesz, że Notatnik jest trudniejszy od Corela? ;)

  • 52. Data: 2004-05-17 10:34:07
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Radosław Popławski wrote:

> [...]

    dlaczego akurat Notepada? vima nie mozna?

    > Sugerujesz, że Notatnik jest trudniejszy od Corela? ;)

    Na pewno glupszy.
    --
    A.

  • 53. Data: 2004-05-17 12:01:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 17 May 2004 12:34:07 +0200, w
    <40a8951d$0$26344$9...@n...arcor-online.ne
    t>, "A." <a...@o...pl>
    napisał(-a):

    > dlaczego akurat Notepada? vima nie mozna?

    Dobry chakier nie używa vima.

    > Na pewno glupszy.

    Corel ma AI? Wow...

  • 54. Data: 2004-05-19 10:55:21
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    PS. Spróbuj tak prosto podrobić dokument z Inteligo.

    PDF'a zahasłowanego jakimkolwiek hasłem z dowolnie długim kluczem kodującym
    (40-, 128 bit) łamie się w przeciągu sekundy. Wtedy edycja i korekta wpisów
    czy wartości jest banalnie prosta. Oczywiście, dla chcącego nic trudnego.

    JK