  • Data: 2008-04-02 22:37:34
    Temat: Re: Podpis na fakturach zakupowych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0804022325090.3008@athlon64>:

    > I mi na to wygląda.

    Ba! :)

    > I o ile inne przepisy tego nie wymagają *pośrednio*!
    > To tak jak z pytaniem, czy wolno wyprzedzać, jeśli nie ma znaku zakazu
    > wyprzedzania :>
    > (a co jak jest zakręt? konieczność podpisywania dokumentu przyjęcia
    > towarów handlowych stanowi taki zakręt!)

    Zakręt jest w ustawie, znaki w rozporządzeniach.

    > Z tego co ja rozumiem, to nie.
    > Zgodził się przyjmować "elektroniczne" to ma ;) - niech je sobie
    > podpisuje :) (elektronicznie).

    Pytanie, czy MF wydając rozporządzenie o KPiR nie przekroczył delegacji
    ustawowej.

    Oraz, czy jego działania są spójne. Bo OIDP rozporządzenie o e-fakturach
    było w 2005r a od tego czasu mieliśmy nowelizacje rozp. KPiR z 2003.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]