  • 1. Data: 2004-01-04 13:58:03
    Temat: Podpisywanie faktur??
    Od: "SzeXpir" <s...@s...pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą.

    Pomaga mi w tym osoba z rodziny - głównie robi zakupy na firmę.

    Czy mogę dać upoważnienie do podpisywania faktur osobie, która nie jest u
    mnie zatrudniona??

    Co na to US ??

  • 2. Data: 2004-01-04 17:54:01
    Temat: Re: Podpisywanie faktur??
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    TAK

  • 3. Data: 2004-01-04 19:10:42
    Od: "SzeXpir" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "aga" napisała w wiadomości
    > TAK

    A jak wygląda sprawa upoważnienia?? notarialne, zwykłe?? jaka treść?? gdzieś
    zgłaszać??

    Sorry, że się tak dopytuję, ale nie chcę dać ciała :-D

  • 4. Data: 2004-01-04 20:35:44
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    > A jak wygląda sprawa upoważnienia?? notarialne, zwykłe?? jaka treść??
    gdzieś
    > zgłaszać??
    >
    > Sorry, że się tak dopytuję, ale nie chcę dać ciała :-D

    Powiedz jej po prostu "upoważniam Cię do ..........." i każ jej to
    zapamiętać-:)))

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 5. Data: 2004-01-04 21:20:33
    Od: "Krzysztof" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Jacek" <p...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SzeXpir" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > gdzieś

    > Powiedz jej po prostu "upoważniam Cię do ..........." i każ jej to
    > zapamiętać-:)))

    Witam
    Mysle, ze chyba poprawniej bedzie to sformalizowac i napisac na papierze
    "Upowaznienie....Upowazniam ..... do podpisywania i odbierania
    faktur....bezterminowo od..." i trzymac to w papierach jakby co.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 6. Data: 2004-01-05 07:28:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2004, Krzysztof wrote:

> [...]
    >+
    >+ Witam
    >+ Mysle, ze chyba poprawniej bedzie to sformalizowac

    ...ja sądzę, że Jacek sformalizował wystarczająco :)

    >+ i napisac na papierze

    ...a ty chcesz po prostu umowę zawrzeć w formie pisemnej (to IM*H*O
    co innego niż "formalizacja") :)
    Nie mówię żeby to był zły pomysł ze względów dowodowych !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-05 07:37:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...opole.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Upowaznienie....Upowazniam ..... do podpisywania i odbierania
    > faktur....bezterminowo od..." i trzymac to w papierach jakby co.

    A nie trzeba tego zgłaszać w US??

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-01-05 17:29:52
    Od: "Neko" <n...@g...pl>

> [...]

    gdzieś
    > zgłaszać??
    >
    > Sorry, że się tak dopytuję, ale nie chcę dać ciała :-D

    Najlepiej jest zrobic pelnomocnictwo danej osobie.
    (ja tak zrobilem) Najbezpieczniej.
    Idziesz do US, wypelniasz karte (Upowazniam ble, ble, ble
    do reprezentowania mojej firmy ble, ble, ble, podpisywania
    rachunkow, ble, ble, ble, itp) placisz 15 za znaczek i osoba
    owa ma oficjalne pelnomocnictwo. I tyle.

    Neko

  • 9. Data: 2004-01-06 10:23:17
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Neko wrote:

    > Użytkownik "SzeXpir" <s...@s...pl> napisał

    > gdzieś

    > Najlepiej jest zrobic pelnomocnictwo danej osobie.
    > (ja tak zrobilem) Najbezpieczniej.

    A moze jescze lepiej notarialne ?...

> [...]
    > rachunkow, ble, ble, ble, itp) placisz 15 za znaczek i osoba
    > owa ma oficjalne pelnomocnictwo. I tyle.

    Czy wy na wszystko musicie miec papierek z opalta skarbowa
    i o kazdej dupereli informowac US ?

    W Ustawie nie ma nic o upowaznieniach..
    jest o osobie uprawnionej do podpisu ..

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-01-08 21:57:50
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał

    > A moze jescze lepiej notarialne ?...

    Po co?

    > Czy wy na wszystko musicie miec papierek z opalta skarbowa
    > i o kazdej dupereli informowac US ?
    >
    > W Ustawie nie ma nic o upowaznieniach..
    > jest o osobie uprawnionej do podpisu ..

    Urzad Skarbowy mial taki kaprys. Mialem go podpalic czy co?
    ZA 15 zl klocic sie nie bede. Chcieli to dostali, a ja spokojniejszy jestem.

    Neko