  • Data: 2004-04-17 15:03:23
    Temat: Re: Pomocy!!!Wezwanie z US (brak dekl. vat 7)
    Od: "M." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No toż przecież nie reaguje. Ale reaguje na brak deklaracji *VAT*.
    > A *informację* pewnie dostała nt. deklaracji PIT i potraktowała
    > ją jako informację "do wszystkiego" ! Oczywiście tego iż "pani
    > z okienka" podała nieprawidłową informację nie wykluczam - ale
    > wydaje mi się wysoce prawdopodobne że pytając NIE PODKREŚLIŁA
    > (ona lub mąż) że pyta o *VAT* !
    > Bądź nie spodziewała się że jest różnica...
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    No nie, wyraznie pytalam o deklaracje VAT7, dokladnie wyluszczajac pani
    sytuacje meza. Powiedziala, ze dopoki firma istnieje "na papierku", nie trzeba
    takowej skladac. Dopiero po pierwszych ruchach w firmie i zlozeniu VAT7 trzeba
    koniecznie skladac nastepne, nawet zerowe. Pierwszej zerowej nie trzeba! Albo
    ta pani nie wiedziala o co ja pytam , albo nie wiedziala o czym mowi. O
    deklaracji PIT nie bylo ani slowa.
    Szkoda tylko, ze nie poprosilam o jej nazwisko....

    No nic, maz musi jechac do US i sie wytlumaczyc, mam tylko nadzieje, ze od
    razu nie dowala mu kosmicznej kary.

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    M.Nowak