  • Data: 2004-03-03 11:47:34
    Temat: Re: Pomozcie rozliczyc umowe o dzielo :)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik WSm napisał:
    > Użytkownik " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:c24ald$e5d$1@inews.gazeta.pl...

    > W zestawie jest PIT-4(15) - który w pozycji 60 - ostatniej - ma
    > podpis przyjmującego formularz - więcej pozycji nie ma, tymbardziej
    > nie ma 66 :((

    Tutaj:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/formularze_poda
    tkowe/pit_2004/pit_4.pdf
    mozna sobie obejrzec OBOWIAZUJĄCY w roku 2004 formularz PIT-4;-)
    Oczywiście wersja 15.
    Fanów wersji 14 i 13 uprasza się o nie sianie zamętu!
    I oczywiście podatek umowy o dzieło (zlecenia, itp. itd) wpisuje się w
    pozycji 50. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl