  • 1. Data: 2003-01-22 09:09:56
    Temat: Pomyłka w zeznaniu podatkowym.
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    W poprzednim roku podczas wypełniania zeznania podatkowego pomyliłem się i
    zbyt dużo sobie odliczyłem od podatku (ulga na kasę mieszkaniową). Co
    najlepiej teraz zrobić i jakie moga mnie czekać konsekwencje?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Darek

  • 2. Data: 2003-01-22 11:21:32
    Temat: Re: Pomyłka w zeznaniu podatkowym.
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > W poprzednim roku podczas wypełniania zeznania podatkowego pomyliłem się
    > zbyt dużo sobie odliczyłem od podatku (ulga na kasę mieszkaniową). Co
    > najlepiej teraz zrobić i jakie moga mnie czekać konsekwencje?

    Musisz zlozyc korekte i zaplacic roznice + odsetki. Generalnie US nie karze
    tych co sami sie skruszyli. Aczkolwiek to tylko ich dobra wola ...

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/