    Date: Mon, 19 Jan 2015 11:25:33 +0100
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pomysł na koszty?

    W dniu 19.01.2015 o 07:26, m pisze:

    > Co do kilometrówki widzę 2 wyjścia: albo wciągnąć samochód w firmę i
    > rozliczać się po prostu z faktur za paliwo,

    Ale to nie działa, bo muszę jeździć prywatnie też przecież. Z tego co
    kolega mówi, to nawet duże korporacje, które mają wyłącznie służbowe
    auta rejestrują je jako prywatno-służbowe, bo Urzędnik Skarbowy potrafił
    czaić się pod budką z hot dogiem i wlepiać kary, bo pracownik podjechał
    po prywatnego hot-doga.

    > albo upraszczać zapis i
    > liczyć co któregoś klienta ale za to dłuższe trasy.

    Dłuższych nie licze, po prostu olewam krótkie trasy...
    Sttaszna dłubanina z tymi przejazdami :(

    > Albo jeszcze: nagrywać kilometrówkę na dyktafon na bieżąco a
    > przepisywanie tego na papier zlecić taniej i niewykwalifikowanej sile
    > roboczej.

    :) Chyba się nie opłaci. Zysk z tego zje ta siła robocza. Myślałem już
    nad jakimś automatem do androida, co samo ślad GPS zapisuje jakoś.