  • From: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Postepowanie skarbowe - zignorowane pismo
    Date: Mon, 20 Aug 2007 15:44:37 +0200

    MiSSieK <m...@m...mm> napisał(a):
    > Witam,
    >
    > prowadzone jest przez Urzad Skarbowy postepowanie dotyczace dokonanych
    > przeze mnie sprzedazy roznych rzeczy na Allegro.
    >
    > Dnia 23.05.2007 r zostalem wezwany do zapoznania sie z mat. dowodowym.
    > Dnia 6.06.2007 r stawilem sie w Urzedzie Skarbowym w W-wie (bo tam bylem
    >
    > zameldowany tymczasowo - student) i obejrzalem material dowodowy. Tego
    > materialu dowodowego bylo niemal tyle co encyklopedia wiec zazyczylem
    > sobie kserokopie tych dokumentow zebym mogl na spokojnie w domu sie z
    > nimi zapoznac. Odmowiono mi twierdzac ze ta sprawa jest prowadzona przez

> [...]

    A kto powiedział, że Urząd Skarbowy ma obowiązek Ci to skserować? Urząd
    Skarbowy nie ma takiego obowiązku. Twoje pismo jest bezzasadne - może do
    niego ustosunkowano się w decyzji. Zauważ, że mogłeś dostać decyzję np. z
    podatku VAT, a nie z podatku PIT. Złożyłeś jedno pismo, a może różne urzędy
    prowadzą Twoje postępowania.

    Od decyzji można się odwołać ;) ale nie myśl, że to polega na tym, że
    napiszesz, że po prostu odwołujesz się.

    pozdrawiam