eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPotwierdzenia dostaw przy sprzedaży wewnątrzwspólnotowej - moje doświadcznia › Re: Potwierdzenia dostaw przy sprzedaży wewnątrzwspólnotowej - moje doświadcznia
  • Data: 2004-09-29 13:42:10
    Temat: Re: Potwierdzenia dostaw przy sprzedaży wewnątrzwspólnotowej - moje doświadcznia
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    K. wrote:
    > było jakiś czas temu spotkanie, gdzie byli naczelnicy i pracownicy
    > Urzędów Skarbowych i wynikło z tego jednoznacznie, że:
    > Potwierdzenie dostawy (wysłanej 3. podmiotem) musi dostarczyć
    > niezależny 3. podmiot, czyli spedytor.
    > Konrad

    Jak widać im bardziej szacowne grono,
    tym ciekwsze pomysły.
    Ciekawe jak niezależny podmiot może
    wystawić dokument potwierdzający przyjęcie
    przez NABYWCĘ towaru na terytorium...[...].
    (art 42.3 pkt 4)

    Spedytor to może conajwyżej potwierdzić,
    to co jest wymagane w art 42.3 pkt 1
    (że towary zostały dostarczone do miejsca ich przeznaczenia)

    Jak na razie oba kwitki są potrzebne.