    From: Sheen <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Potwierdzenie przelewu - jak to wpisać do KPiR?
    Date: Sun, 05 Oct 2008 15:57:39 +0200

    Borys Pogoreło wrote:

    > DW są fascynującą zapchajdziurą - nie wiesz co zrobić? Zrób dowód
    > wewnętrzny i podepnij! Ile razy to już słyszałem od różnych osób. I chyba
    > żadna z nich na oczy nie widziała rozporządzenia o KPiR.

    Ja czytałem to rozporządzenie i jest tam mowa, że dowodami księgowymi są
    m.in. "dowody opłat pocztowych i bankowych". Z kolei dowody wewnętrzne
    mogą dotyczyć tylko niektórych kosztów (rozporządzenie konkretnie
    wymienia, jakich) i nie ma wśród nich przelewów bankowych.

    Pytałem, bo potwierdzenie przelewu nie ma numeru, tak jak faktura, a coś
    w kolumnie "numer dowodu księgowego" trzeba wpisać. Ostatecznie wpisałem
    "potwierdzenie przelewu xxx" (xxx to nr przelewu nadany przez mój bank).