  • Data: 2008-04-01 22:12:58
    Temat: Re: Powyzej 3500 netto do EŚT?
    Od: "Latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz, chyba mam dziś kiepski dzień, bo nie załapałem. (kupić młotek,
    > wpisać
    > do EW i stuknąć się nim w głowę???). Ale nadal nie wiem co mogę lub co
    > muszę
    > zrobić np. z aparatem fotograficznym, którego netto wynosi 1200 zł i
    > przewiduję, że będę go używał 3 lata. A co będzie, gdy razem z obiektywem
    > koszt zakupu wzrośnie do 2500?

    2500 czy 3499 - bez różnicy - można jednorazowo w koszty
    i nie trzeba do EŚT. Tak "zawsze" było, jestem tego pewny.
    Moje pytanie było tylko, czy to się aby przypadkiem nie zmieniło,
    bo ostatnio mniej śledzę zmiany.

    Z drugiej strony - nigdy mnie nie interesowało co można, ale nie trzeba
    wpisuwać do EŚT, bo wpisywałem tam tylko i wyłącznie to, co trzeba,
    w praktyce - tylko samochód.

    Pozdrawiam,

    latet