  • Data: 2005-10-19 10:53:48
    Temat: Re: Pożyczka
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik gonia napisał:
    >
    >  chociaz przychodu nie
    >
    > wiem - przychod z tytulu nieodplatnego korzystania z tej pozyczki
    > skoro odsetek nie zaplacila, to sa przychodem
    > tylko zastanawiam sie jeszcze, czy ma cos do rzeczy fakt,ze wspolnicy
    > przejeli to powiekszone o odsetki?
    > g.

    Z treści innych Twoich postów wnioskuję ,że Sp. wykonała inwestycję
    sfinansowaną pożyczką zewnętrzną. Za mało jest danych do precyzyjnej analizy i
    skutków. Można na przykład uznać , że Sp. otrzymała darowiznę od wspólników
    jeśli przejęty został dług a spółka zwolniona z obowiązku spłaty - wspólnikom.

    Pzdr-Kriss