  • 1. Data: 2003-02-06 17:25:01
    Temat: Praca studenta na umowę zlecenie
    Od: "Kriss" <p...@w...pl>

    Witam.
    Jestem studentem, byłem zatrudniony w ubiegłym roku w dwóch różnych firmach
    na umowę zlecenie.
    Dostałem od tych firm PIT 8B. Do rozliczenia. Jeżeli chodzi o rozliczenie to
    wszystko jest dla mnie prawie jasne.

    Ale jest niepokojąca dla mnie jedna rzecz. Co roku po rozliczeniu się z
    urządem dostawałem zwrot podatku, było to dla mnie dodatkowym zastrzykiem
    umożliwiającym spędzenie wakacji.

    I mam teraz takie pytanko w jednej firmir zarobiłem w ciągu roku 28000
    /brutto/zl w drugiej 12000 zł /brutto/. Jaka jest maxymalna kwota jaką może
    zarobić student aby miał zwrot podatku ?? I co się stanie jak to przekroczy.
    Czy będzie musiał robiś jakieś dopłaty.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-02-06 23:01:43
    Temat: Re: Praca studenta na umowę zlecenie
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Kriss -----###
    > Jaka jest maxymalna kwota jaką może
    > zarobić student aby miał zwrot podatku ??

    no chyba tyle samo co każdy inny obywatel...
    zwrot zależy od rozliczenia...

    > I co się stanie jak to przekroczy.
    > Czy będzie musiał robiś jakieś dopłaty.

    tak, jak każdy obywatel...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-02-06 23:43:59
    Od: "Kriss" <p...@w...pl>

    tzn?? zabardzo nie rozumię "tak jak każdy obywatel"
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-08 01:10:20
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Kriss -----###
    > tzn?? zabardzo nie rozumię "tak jak każdy obywatel"

    tzn., że zwrot zalezy od rozliczenia (potrącanych w trakcie roku
    kosztów, zaliczek itp...) a jeśli z rozliczenia wyjdzie dopłata a nie
    zwrot to trzeba ją zapłacić...

  • 5. Data: 2003-02-08 14:17:15
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > tzn?? zabardzo nie rozumię "tak jak każdy obywatel"
    > Pozdrawiam

    Jesli chodzi o podatek dochodowy, student nie rozni sie, jesli chodzi o
    traktowanie, od innych obywateli RP

    BIZNES > Aktualnosci >>> http://link.interia.pl/f16cc