  • 1. Data: 2013-10-21 19:29:16
    Temat: Re: Praca za granicą i podatki w PL
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    aaa wrote:
    > Co zrobić żeby pracując za granicą nie płacić podatków w kraju, czyli
    > nie płacić podatku wielokrotnie?
    > Zapytał bym znajomych, ale wszyscy od wielu lat siedzą za granicą i nie
    > mam z nimi kontaktu.
    > Proszę o wypowiedzi praktyków a nie gawędziarzy teoretyków pokroju
    > witusia, pozdrawiam.

    trzeba byc trochę mądrzejszym od krzesła.

  • 3. Data: 2013-10-22 17:20:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 21 Oct 2013 19:32:56 +0200, <aaa> wrote:

    >Co zrobić żeby pracując za granicą nie płacić podatków w kraju, czyli nie
    >płacić podatku wielokrotnie?

    To nie jest "czyli". To sa dwa pytania.

    Obywatel polski placi w Polsce podatki od dochodow zagranicznych
    jezeli jego "centrum interesow zyciowych" jest w Polsce.

    Na ogol placi podatki rozniez w kraju w ktorym zarabia. Ale podwojnego
    opodatkowania mozna uniknac jezeli kraj w ktorym sie pracuje ma umowe
    z Polska o unikaniu podwojnego opodatkowania

    Obywatek polski ktorego centrum interesow zyciowych jest poza Polska,
    placi podatki w Polsce tylko od dochodow uzyskanych w Polsce. Od tych
    dochodow, w okreslonych sytuacjach, placi rozniez podatki za granica,
    w miejscu gdzie zmieszkuje.

    Podwojnego opodatkowania mozan uniknac, jezeli ow kraj ma umowe z
    Polska o unikaniu podwojnego opodatkowania

    A.L.

  • 4. Data: 2013-10-22 17:24:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

> [...]
    > w miejscu gdzie zmieszkuje.
    >
    > Podwojnego opodatkowania mozan uniknac, jezeli ow kraj ma umowe z
    > Polska o unikaniu podwojnego opodatkowania

    wez przeczytaj wątek sprzed paru dni.
    dysktujesz z przedszkolakiem, ktory uparł się, że nawet nie powie ci do
    jakiego kraju chce jechac.
    Masz sie udac do wrozki zeby odpowiedziec na jego pytania
    Po za tym jak napiszesz mu odpowiedz inną niż on oczekuje to zostaniesz
    wyzwany od przygłupów. taki syndrom przedszkolaka.
    powodzenia w dyskusji,.

  • 5. Data: 2013-10-22 17:36:08
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 22 Oct 2013 10:24:51 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    >Po za tym jak napiszesz mu odpowiedz inną niż on oczekuje to zostaniesz
    >wyzwany od przygłupów. taki syndrom przedszkolaka.

    Rzeczywiscie, nie zauwazylem tego watku...

    A.L.