    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca za granicą, jak nie płacić podtku w kraju?
    Date: Sun, 06 Oct 2013 14:40:29 -0500

    aaa wrote:

    > Dlaczego tak twierdzisz? Podeprzesz się ustawą?

    podeprze sie.
    temat raczej bez mozliwosci dyskusji

    > Skąd US będzie wiedział że ja gdzieś za granicą pracowałem?
    zagranica sama wysle dane do US,
    albo sąsiad doniesie,
    albo sam kupisz np samochod a US sie zapyta skąd miałeś kasę bo z twoich
    dotychczasowych dochodow nie wynika, zeby cie bylo stac.

    mozliwosci wiele

    > Zleceniodawca to płaci od zlecenia:)
    > Kto płaci podatki za dzieło, osoba wykonująca dzieło?

    podatki płacisz ty
    zaliczkę może ci potrącić dający zlecenie pod warunkiem, że ma taki
    obowiązek,.