  • 1. Data: 2005-10-26 19:39:06
    Temat: Prawa autorskie do zrodel programu komputerowego
    Od: Hubert Sokolowski <w...@o...pl>

    Witam!

    Jaka jest stawka Vat przy sprzedazy praw autorskich
    do zrodel programu komputerowego? Jakie jest pkwiu ?

    Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    hs

  • 2. Data: 2005-10-26 20:46:13
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Hubert Sokolowski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka jest stawka Vat przy sprzedazy praw autorskich
    > do zrodel programu komputerowego? Jakie jest pkwiu ?

    Przeniesienie autorskich praw majatkowych to 22% VAT tj. tak samo jak w
    przypadku licencji na program.
    Kiedys pewne duze, polskie firmy probowaly sprzedawac po zerowej stawce, ale
    nie wyslo im to na zdrowie

  • 3. Data: 2005-10-26 21:40:42
    Od: Hubert Sokolowski <w...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2005 22:46:13 +0200, pifpaf napisał(a):

    > Użytkownik "Hubert Sokolowski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przeniesienie autorskich praw majatkowych to 22% VAT tj. tak samo jak w
    > przypadku licencji na program.
    dzieki, jeszcze tylko znajde ten kod i fakturka bedzie gotowa :)

  • 4. Data: 2005-10-26 22:21:48
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > dzieki, jeszcze tylko znajde ten kod i fakturka bedzie gotowa :)

    A po co Ci kod, skoro vat 22%?

    latet

  • 5. Data: 2005-10-27 14:12:55
    Od: Hubert Sokolowski <w...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Oct 2005 00:21:48 +0200, Latet napisał(a):

    > A po co Ci kod, skoro vat 22%?
    faktycznie, nie trzeba, ciagle sie ucze :)
    a co powiecie na to, ze w us powiedzieli mi, ze vat na to jest 7%?

  • 6. Data: 2005-10-27 18:30:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 Oct 2005 16:12:55 +0200, Hubert Sokolowski <w...@o...pl>
    wrote:

    >faktycznie, nie trzeba, ciagle sie ucze :)
    >a co powiecie na to, ze w us powiedzieli mi, ze vat na to jest 7%?
    Moze szykuja sobie grunt pod kontrole :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2005-10-27 19:04:07
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > faktycznie, nie trzeba, ciagle sie ucze :)
    > a co powiecie na to, ze w us powiedzieli mi, ze vat na to jest 7%?

    Nie ufaj im nigdy!

    latet