eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet › Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
    From: bejo <b...@s...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
    Date: Fri, 10 Jul 2009 14:34:31 -0700 (PDT)

    On 9 Lip, 20:50, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Jeśli powiedzieli Ci dokładnie to co napisałeś, to IMHO w tym Twoim US
    > raczej bredzą.
    >
    > Tak czy inaczej masz do doczytania i stwierdzenia czy pasują do Twojej
    > sytuacji dwa artykuły PDOF: 18 i 22, ustęp 9 punkt 3.

    Przeczytalem te artykuly oraz tak ogolnie ustawe o prawie autorskim i
    teraz juz zupelnie nie rozumiem do czego Ci ludzie z US sie czepiaja.
    Napisalem program, mam do niego prawa autorskie i czerpie z nich
    korzysci majatkowe z tych praw. Gdzie jest problem... Moze powinienem
    jeszcze tutaj napisac ze nie prowadze zadnej dzialalnosci gospodarczej
    i jestem jeszcze studentem (dorabialem sobie na wakacjach tymi
    pogramami przez ostatnie 3 lata).

    Chyba poczekam na decyzje i sie odwolam. Czy w decyzji sa zobowiazani
    mi podac na podstawie jakiej ustawy, art. itd. odrzucili mojego PITa?

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo