  • Data: 2008-02-11 08:31:33
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze piekarza
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:
    > Watpie, aby rektor lub dziekan nadawali z akademika :)
    > Doktorant - niewykluczone. Ale oni czasem sa nawiedzeni,
    > u siebie mam kilku takich z mentalnoscia swiezego
    > maturzysty.

    Buehehe. Gdy czytam takie bzdury to zaczynam rozumieć zarówno Kluskę,
    który machnął ręką na ludzi i wyjechał hodować owce, jak i Einsteinowi,
    który wyjawił swoje zdanie nt. rzeczy nieskończonych:
    http://www.cytaty.info/cytat,1,1131

    Gdy nie ma argumentu na oponenta, to zawsze można bzdurnie dowalić ad
    personam.

    Skarbówka naruszyła m.in. domniemanie niewinności na etapie postępowania
    jeszcze niezakończonego prawomocnie, bez względu na winę piekarza, o
    której się nigdy nie wypowiadałem.

    Czas wyjechać pasać owce.
    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.