  • From: "Piotr K." <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawidłowy program do KPiR
    Date: Tue, 30 Apr 2002 12:19:52 +0200

    > Ale mam wątpliwości co do bardzie elastycznych rozwiązań, które tu
    > opisałam. Czy taka księga jest prawidłowa?
    > Czy może ja jestem za bardzo zasadnicza...
    >
    > Maddy

    Witam serdecznie.
    Ja krótko,
    nie ma i nie będzie programu, który uniemożliwia wykonywanie zmian na
    zamkniętym okresie.
    To nie jest kwestia wyłącznie programu, lecz również technologii
    przechowywania danych.

    Zawsze można się do nich dobrać, pozostaje tylko odpowiedź na pytanie jak ?

    Dlatego uważam, że zabawy typu "zamknięty" i "otwarty" są wyłącznie dla zbyt
    nerwowych użytkowników
    (księgowych) i tak na serio powinno się wpisywać sumy do Księgi papierowej i
    wypalać dane na CDR.

    Pozdrawiam
    Piotr