  • From: "Piotr K." <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawidłowy program do KPiR
    Date: Tue, 30 Apr 2002 15:08:49 +0200

    > Chodzi mi o zgodnośc z przepisami, a nie o to czy sa mądre, głupie,
    > wykonalne i czy tworzący je ludzie kiedykolwiek widzieli komputer.
    > To temat na inna dyskusję. Ja muszę życ z takim prawem jakie jest i
    > nie podkładać się głupio. Znajdzie się milion innych rzeczy do ktorych
    > US może sie czepic, niech to nie będzie bufor w programie do KPiR.
    >
    > Maddy

    OK, nie gniewaj się.
    To wszystko przypomina pewną wyspę ze zwierzakami przerabianymi na ludzi ;-)
    Stwierdzenie "tak stanowi prawo" zamykało wszystkie jadaczki, ale do czasu
    :-))

    Inna sprawa: Nie znalazłem, być może słabo szukałem, nigdzie w papierach, że
    obowiązuje "bufor".
    Jest to czysty wymysł. Czyżby rzucenie przez jakoś urzędasa słowa "bufor"
    stawiało go w nieco innym świetle ?
    No dobrze, po prostu kojarzy mi się z komputerem rodziny "Odra" lub jakimś
    innym dino :-))

    Pozdrawiam
    Piotr