    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo, podatki i dywidendy - długie i skomplikowane
    Date: Fri, 13 Jan 2006 12:52:03 +0100

    Dnia 12-01-2006 12:13, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > A widzisz. Ja np. nie wyobrażałem sobie że na PK coś może być
    > tak proste ;)
    > Pytający chyba też :)

    zakańczając;-)) księgi handlowe niewiele różnią się od kpr - wbrew pozorom

    > ...w ustawie o podatku dochodowym, wrzucającej nieodpłatne świadczenia
    > z wyjątkiem darowizn do jednego worka :)
    > Mi chodziło o nazwanie tej czynności z pktu widzenia
    > prawa cywilnego.

    masz rację, tylko że ustaliliśmy już kiedyś, że ustawy podatkowe
    niekoniecznie chcą być w zgodzie z prawem cywilnym, a ostatnio i
    karno-skarbowe próbuje wpkaować przynajmniej karę dożywocia, skoro
    śmierci nie przechodzi;>

    > ...czyli powinno być "równowartość niespełnionego świadczenia"...

    > ...a ta "równowartość" to lepiej ? :]

    ja tam rozumiałam i wcześniej, co poeta miał na mysli, więc mnie pikuś;P

    g.