    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Fri, 31 Dec 2004 11:03:32 +0100

    news:1524294815.20041231021237@pik-net.pl...
    > Hello Ph.D.,
    > Podaj mi, bardzo proszę, konkretne ceny konkretnych marek _nowych_
    > samochodów, które w ostatnim czasie potaniały.

    Dacia - w podstawowej wersji, ładny sedan 29000 :)

    > I nie chodzi o sezonową
    > ucieczkę sprzedawców z samochodami z rocznika 2004, tylko o normalne
    > ceny.

    On dobrze wie, że w tym wątku chodzi o używane, na które nielegalnie polski
    rząd dodaje akcyzę i mnóstwo podatków.
    Jego celem jest odwrócenie tematu rozmowy aby zdezorientować czytelnika,
    więc zaczął od nowych po mafijnemu. Tak jak Urban - rzecznik prasowy w
    stanie wojennym.

    > Za 'przygłupa z mafii' masz *PLONK* warning!

    A jak mam sobie pomyśleć o człowieku, który w dyskusji popiera sejmową mafię
    z SLD, wprowadzającą co chwilę coraz gorsze dla nas przepisy, nielegalne
    akcyzy, dwa razy podatek od zawartego zakładu w Toto-Lotku, która próbuje
    sprzedać Polskę Rosjanom i robi inne przekręty, a ja charuję, charuję,
    charuję na nich i ciągle mam długi.

    Oj sorry . Kajam się. :))) W polskiej cinkciarsko-SLDowskiej mafii, która
    prowadzi dyktaturę wysokich cen starych samochodów sami geniusze przecież.
    ;) Lepsi chyba od Einsteina, tylko nie mają warunków, żeby się rozwijać na
    polu nauki, bo wcześnie musieli zacząć zarabiać grubą kasę na biednych
    Polakach.