    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Fri, 31 Dec 2004 11:47:08 +0100

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cr395r$5dk$1@news.onet.pl...

    > Nie - chodzi o to aby używanych i wyeksploatowanych/robitych do Polski nie
    > zwozić.

    Już pan napisał o co panu chodzi. "koszula bliższa ciału"
    O to, żeby pan sprzedał swoje autko za drożej niż pan kupił może 5 lat temu
    już wyeksploatowane do maksimum na polskich dziurawych drogach, a żebym ja
    nie mógł kupic lepszego niż jeżdżę nim, niezardzewiałego.

    > PLONK WARNING !!!!
    > Komu bliżej do Urbana, zwłaszcza w opluwaniu każdego co ośmiela się mieć
    > inne zdanie to już palcem wskazywać nie trzeba.

    Ale jakie pan ma zdanie? żeby zalegalizować nielegalne w Unii akcyzy,
    podnieść podatki, żeby złom podrożał? i jeszcze jakieś PLONKI WARNINGI mi
    pan piszesz? dr Kulczyk też mi napisze PLONK WARNING, kiedy napiszę, że z
    Zaglem, Kuna, Ałganowem chcieli przehandlować część Polski Rosjanom -
    przemysł energetyczny i paliwowy, aby Rosjanie przejęli nad nami kontrolę?

    Ktoś mnie będzie bił i potem zaskarży mnie gdy mu oddam? paranoja!

    > mafię
    >
    > Ty masz jakąś manię czy co?
    > O SLD i tego typu instytucjach wspominasz tylko Ty w tym wątku.

    No a kto chce, aby stare samochody jeszcze podrożały?, chociaż i tak są
    drogie? Kto chce nielegalnej akcyzy, podwyższenia podatków, kontroli faktur
    na granicach, wszystkiego na naszą niekorzyść? Pan ich popiera wyraźnie.
    Samoobrona? LPR? chyba nie, a jeśli nawet to gdyby SLD było przeciw, a ma
    większość to nic by nie zdziałali. Niestety te głupoty wymyślają ludzie z
    SLD, bo chcą się więcej nachapać naszym kosztem.

    > Zauważ że za Buzka i AWS było dokładnie tak samo.

    No tak samo nie było. AWS z Buzkiem nie sprzedawaliby Polski Rosjanom.

    > Fakt - mieli łatwiej, nie musieli kombinować żeby Unii nie podpaść - ale
    > też
    > i tamę złomom postawili o wiele skuteczniej.

    Pewnie byli wśród nich byli członkowie PZPR. Sam Wałęsa kiedyś przyznał się
    do krótkiego członkostwa z PZPR :)

    > Więc może zrozumiesz cokolwiek i przeprosisz.....

    Kogo i za co? Kogoś kto popiera tych, co mnie chcą wykończyć wysokimi
    cenami, podatkami, akcyzami i niskimi zarobkami i jeszcze mam na kolanach
    przepraszać za lata tułaczki po świecie, za lata biedy, za to że nie mogę
    sobie po tylu latach pracy, pracy, pracy jako adiunkt kupić ładnego, dużego
    auta?

    To tak jak kiedyś Polakom kazali klękać przed Krzyżakami i przepraszać, albo
    odcinali języki i wypalali oczy. Tak samo kazali przepraszać komuniści za
    Stalina, w stanie wojennym, oraz hitlerowcy w czasie II wojny, gdy
    przesłuchiwali na gestapo. Jak widać niewiele się chyba zmieniło jeśli uda
    się panu jakoś sądownie wyegzekwować te przeprosiny za zarzut wspierania
    dyktatorskiej mafii.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.